Gratis whitepaper aanvragen
0229 317 005
Voorkom fouten, bespaar tijd en optimaliseer je processen.
SelfBilling is de ontbrekende schakel in jouw financiële processen. Met behulp van slimme koppelingen tussen jouw bronsysteem en boekhoud- of ERP-pakket stroomlijnen wij je facturatieproces. SelfBilling is dus geen boekhoudsoftware, maar een intelligent digitaal verloopstuk dat jouw financiële applicaties met elkaar verbindt. Inclusief een schat aan toegevoegde functionaliteit waarmee je nog meer tijd en geld bespaart.
Naast het bijhouden van de uren en declaraties kan ook de manager of de klant de uren inzien en/of goedkeuren. Door de manager of de klant de uren te laten goedkeuren weet je altijd dat een ander akkoord gaat met de verantwoorde uren. Als je op basis van deze uren een factuur maakt, dan is er nooit twijfel over de gemaakte factuur.
Tariefmogelijkheden:
Veelal wordt de urenverantwoording gebruikt voor de facturatie. Hiermee worden de goedgekeurde uren gefactureerd met een tarief.
SelfBilling kent de navolgende tariefstructuren:
- Medewerker tarieven (zowel inkoop- als verkoop).
- Project tarieven.
- Klanttarieven.
- Tarieven op basis van functieniveau.
- Tarieven op basis van onregelmatigheid.
Bij alle tarieven kan er zowel een inkoop- als verkoop tarief ingesteld worden.
Verschillende onregelmatigheidsvergoedingen? Geen probleem!
Veel organisaties hebben te maken met verschillende onregelmatigheidsvergoedingen. Om die automatisch te verwerken, heeft SelfBilling een slimme module ontwikkeld. Deze kijkt naar gewerkte begin- en eindtijden en werkdagen en koppelt dit automatisch aan de tarieven die op basis van onregelmatigheid zijn afgesproken.
Benieuwd wat SelfBilling voor uw organisatie kan beteken?
Twijfel dan niet en vraag geheel vrijblijvend een demo aan.