Gratis whitepaper aanvragen
0229 317 005
Onze oplossing voor zorgorganisaties
Zorgorganisaties maken veelvuldig gebruik van PNIL-medewerkers (personeel niet in loondienst). Dat kunnen uitzendkrachten zijn, gedetacheerde medewerkers, en zzp’ers die al dan niet via een bemiddelingsbureau werken. Dat leidt al snel tot heel veel administratieve rompslomp.
Op de traditionele wijze stuurt de leverancier een factuur. Daarbij gebeurt het geregeld dat de uren niet kloppen of er een verkeerd tarief wordt gehanteerd. Een kostenplaatsnummer of projectnummer ontbreekt of is onjuist. Ook worden soms toeslagen zoals avond-, nacht- of weekenddiensten niet correct toegepast. Ten slotte worden de uren dubbel gecontroleerd: bij het indienen van het uren en bij de controle van de factuur.
Met SelfBilling gaat dit allemaal veel eenvoudiger:

- Uren worden gepland en mogelijk verwerkt/goedgekeurd via een planningspakket of een ECD pakket.
- De PNIL-medewerker vult de werkelijk gewerkte uren in.
- De budgethouder controleert de opgegeven uren en keurt deze goed.
- SelfBilling combineert de data van goedgekeurde uren, medewerkersgegevens, prijsafspraken en eventuele andere relevante informatie uit de planning, ECD pakket, of financieel pakket.
- SelfBilling maakt een inkoopfactuur die uitsluitend goedgekeurde gegevens bevat.
- SelfBilling verstuurt de inkoopfactuur op een door u aangegeven moment, de leverancier ontvangt een digitale kopie voor de eigen boekhouding.
- Bemiddelingsbureaus en uitzendbureaus ontvangen via een elektronisch urenbriefje de uren en tarieven van de gefactureerde uren om te verwerken in hun eigen administratie.
- SelfBilling zorgt, door middel van een automatische koppeling, dat de inkoopfactuur in uw financiële pakket wordt verwerkt.
Klanten die jou voor gingen zijn onder andere:
Benieuwd wat SelfBilling voor uw organisatie kan beteken?
Twijfel dan niet en vraag geheel vrijblijvend een demo aan.